• You all, already know English, Start 2b to remember it!
  • خبر بسیار خوب برای شهرستانی های محترم : راه اندازی دپارتمان آموزش مجازی انگلیسی و فرانسه
  • Start 2b
  • یقینآ تخیل ماست که اتم های احتمال را فعال و آنها را گویی از عالم رویا بیدار می کند.
  • فکر خود را بر چیز هایی متمرکز کنید که در زندگی واقعآ طا لب آن هستید
  • Notre vie vaut ce qu’elle nous a coûté d’effort
  • افکار شما آفریننده اند. شما تبدیل به همان چیزی می شوید که درباره آن بیشتر فکر میکنید.
  • همه امیدها ،رویا ها، و آرمانهای شما در گرو سخت کوشی شماست .
  • WILLING 2b

چرا آکادمی توبی را برای یادگیری زبان انتخاب کنیم؟

شنبه, ۲۹ تیر, ۱۳۹۲

چرا to be را بهترين انتخاب مي دانم؟

          در اين موسسه امكان فراگيري زبان براي سطوح مبتدي تا سطوح كاملاً پيشرفته در فضايي خوش آيند فراهم شده است. قبل و همراه آموختن اگر موانع ذهني يا آموزشی براي فراگيري ايجاد شده باشد ابتدا اين مشكلات برطرف خواهد شد. متدها و ابزارهاي فراگيري روزآمد و مطابق استانداردهاي برتر دنياست. در برخي زمينه ها نيزبراي نخستين بار الگوهايي كارآمد ارائه شده است.

           در 2b نحوه ي ارتباط بين استاد و زبان آموز از اهميت اساسي برخوردار بوده و زبان آموز با علاقه و اشتياق دروني فرا مي گيرد. در بين كادر هيئت علمي و ديگر عناصر سازماني فضايي توام با همكاري و همدلي حاكم است و شاهد نوعي يكدستي و پيوستگي در بكارگيري شيوه هاي اداري و آموزشي مي باشيم. 

            با رعايت اصل حرمت انساني در طول دوران آموزشي و ميدان دادن به افراد، ترس ها و محدوديت هاي ذهني كه مانع تعامل قوي و برقراري مكالمه اي روان است، برطرف ميشود. به منظور پشتيباني همه جانبه در كنار كادر آموزشي توانا از روانشناسان آگاه استفاده ميشود. اين امر به ويژه جهت رفع موانع و مشكلات ذهن(از جمله كمبود توجه و تمركز) تاثير شگرفي داشته است به نحوي كه در كمترين زمان شاهد اعتماد به نفس بالا و اميدواري هر چه بيشتر زبان آموز مي باشيم.

            در 2b اعتقاد بر این است كه تدريس زبان مي بايست بر پايه ي توانايي هاي دروني افراد انجام شود. یعنی از بین سه عامل بسیار تعیین کننده زبان آموز، مدرس و مطالب آموزشی به ترتیب بیشترین اهمیت به زبان آموز و سپس انتخاب بهترین و مجرب ترین مدرس و در مرحله آخر به کتاب و متریال آموزشی داده شده است و عقیده داریم که مطالب و به اصطلاح کتابچه های آموزشی نسبت به دو عامل یادگیرنده و یاد دهنده از درجه پایین تری از اهمیت برخوردارمی باشد.  بنابراين، روش ها و کتاب ها و منابع، به تناسب نیاز ها و توانايي های زبان آموزان انتخاب و بكار گرفته مي شود.

            ارزيابي كوتاه مدت و بلندمدت زبان آموزان به گونه اي همه جانبه صورت مي پذيرد که شامل دانش، مهارت هاي زبان، مهارت هاي ارتباطي حل مشكلات ذهني و نهايتاً كاربردي و عملياتي كردن دانسته هاست.